"Un client multumit este cea mai buna strategie de afaceri"
Michael LeBoeuf

Politica in Domeniul Calitatii

Intreg personalul din S.C. ROKURA S.R.L. este constient ca fara a determina si indeplini cerintele si asteptarile clientilor nostri, in scopul cresterii increderii si satisfactiei acestora, nu putem exista. Noi vrem insa, sa ne imbunatatim continuu performantele si sa asiguram pentru clientii nostri, produse si servicii care sa depaseasca asteptarile lor, in conditii de eficienta economica si de profit, fara a prejudicia resursele naturale limitate si mediul inconjurator.

In acest scop ne angajam sa:

respectam cerintele clientilor si ale celorlalte parti interesate, aplicând prevederile legislatiei si reglementarile in vigoare;

aplicam si sa promovam principiile dezvoltarii durabile prin satisfacerea necesitatilor prezentului, fara a compromite capacitatea generatiilor viitoare de a-si satisface propriile necesitati;

masuram, monitorizam, evaluam si sa imbunatatim continuu, performantele de mediu, calitatea produselor si serviciilor, pe care le oferim si eficacitatea sistemului integrat de management aplicat;

stabilim obiective in domeniul calitatii si mediului, pe care sa le monitorizam, evaluam si imbunatatim continuu;

 incurajam permanent, proprii angajati in vederea dezvoltarii profesionale prin instruire si crearea unui mediu stimulativ pentru acestia;

 prevenim poluarea mediului si sa promovam acest lucru in relatiile cu colaboratorii si cu clientii nostri.

 

Pentru transpunerea in practica a acestor angajamente am implementat, mentinem si imbunatatim continuu, un sistem integrat de management calitate-mediu, in conformitate cu cerintele standardelor SR EN ISO 9001:2008 si SR EN ISO 14001:2005.

Pe aceasta cale, ne angajam sa analizam anual aceasta politica, sa o modificam sau sa o adaptam continuu afacerii noastre, cât si sa o comunicam in cadrul organizatiei si sa ne asiguram ca ea este inteleasa de toti salariatii nostri.

Prin prezentul document, punem la dispozitia tuturor partilor interesate politica noastra in ceea ce priveste sistemul integrat de management din organizatia noastra, asigurând astfel, un cadru pentru stabilirea si analizarea obiectivelor calitatii si mediului.

 
Director General
Cristian GEORGESCU
Data: 15.09.2009
 
 
Codul documentului: POLITICA-RKR Rev. 2/ 15.09.2009
Anexa 3 la Manualul calitate-mediu, cod MQM-RKR

 

 

Telefon:
+40 21 206 81 00

Fax:
+40 21 231 03 03

E-mail:
office@rokura.ro

Locatie:
Str. Rahmaninov 46-48
Sector 2, Bucuresti
020199 Romania

vezi harta

Cautare rapida

Introdu cuvantul de cautare in site

+40 21 206 81 00