"O buna comunicare este la fel de stimulativa ca si cafeaua, iar dupa amandoua se adoarme la fel de greu"
Anne Morrow Lindbergh

Monitorizarea Calitatii Interactiunilor

Solutii Profesionale de Inregistrare a Comunicatiilor si Monitorizare a Calitatii Interactiunilor 

 

Este un lucru bine stiut ca inregistrarea convorbirilor poate ajuta atunci cand acestea devin subiect de litigiu/disputa.

Aceasta se poate intampla fie cand se fac tranzactii importante prin mijlocirea telefonului fie atunci cand dispeceratele de urgente (pompieri, salvare, politie, calea ferata, controlul traficului aerian etc.) pot fi suspectate ca au intarziat transmiterea unor informatii absolut vitale sau le-au deformat pe parcursul transmiterii lor, fie in cazul unor anchete.

ROKURA vine in intampinarea acestor probleme cu cele mai performante sisteme la ora actuala pe plan mondial, NICE Systems – Israel dedicate inregistrarii convorbirilor telefonice, radio sau interfon purtate de un operator/dispecerat atat cu clientii care-l apeleaza, cat si in interiorul organizatiei respective pentru rezolvarea problemei sesizate.

Canalele audio monitorizate pot fi in format analogic (linii telefonice analogice sau statii radio) sau digital (practic orice tip de extensie digitala de centrala telefonica sau VoIP). Simultan cu inregistrarea canalelor de voce pot fi inregistrate imaginile afisate pe ecranele calculatoarelor.

 

Produse NiceSystems oferite: 

- Nice Perform Express, Nice Call Focus 3, Nice Log (inregistratoare de capacitate medie si mare);

- Nice Perform, Nice Smart Centre (sisteme de management a calitatii activitatii agentilor din centre de contact sau burse) ;

- Nice Inform (dispecerate de urgenta, institutii din sistemul de aplicare a legii)

- Nice Vision (sisteme de supraveghere video a obiectivelor de importanta deosebita: aeroporturi, gari, metrou, perimetre industriale, autostrazi, etc.)

- CyberTech Myracle si CyberTech Pro (inregistratoare de capacitate medie si mare);

- CyberTech Myracle si CyberTech Pro cu aplicatii de «evaluare » si inregistrare ecrane calculator (sisteme de management al calitatii activitatii agentilor din centre de contact sau burse);

- CyberTech Myracle si CyberTech Pro cu aplicatii de criptare si semnatura electronica (dispecerate de urgenta, institutii din sistemul de aplicare a legii)

Alaturi de performantele tehnice deosebite si de o fiabilitate remarcabila, sistemele NICE si CyberTech asigura controlul si monitorizarea tuturor comunicarilor care au loc in cadrul unei institutii, cu posibilitati de interceptare, localizare, inregistrare, stocare, arhivare, cautare si analiza a interactiunilor dupa cuvinte, expresii, vorbitor sau amprenta vocala, stare emotionala, totul in conditii de maxima siguranta si eficienta.

Echipamentele pot fi conectate in retele de calculatoare LAN / WAN, ofera posibilitatea de supraveghere si redare de la distanta, de la o statie centrala, si au grade de acces securizat pe nivele diferite (operator, administrator de retea si supraveghetor), pe baza de parole stabilite de factorii de decizie.

Echipamentele sunt prevazute cu un sistem de alarme care arata pe statia de lucru a operatorului cand canalele sunt inactive, cand componentele sunt defecte, cand casetele de date trebuiesc schimbate etc. Alarmele apar pe statia de lucru a operatorului si pot fi dotate si cu avertizare sonora. De asemenea, alarmele pot fi transmise la alte dispozitive de supraveghere exterioara.

Toate sistemele sunt scalabile si upgradabile, astfel incat, pornind de la platforma de inregistrare, se pot adauga module de analiza a interactiunilor stocate.

 

Facilitati:

- Inregistrarea si reproducerea interactiunilor vocale si video, dintre agenti si clienti, precum si a imaginilor/vocii captate din diferite surse

- Captura de voce si/sau ecran de calculator,

- Compresia standardizata si avansata,

- Redarea in TIMP REAL,

- Inregistrarea si stocarea temporara (ON LINE),

- Arhivarea de lunga durata/permanenta (OFF LINE), pe diferiti suporti (AIT, DVD-RAM), ECM, NAS, SAN

- Cautarea si redarea ulterioara extrem de facile

- Evaluarea interactiunii dintre agent si client

- Platforma unica (hard si soft), modulara si scalabila.

 

Concepute in tehnologia CTI (Computer Telephony Integrated) care permite inregistrarea digitala, simultana, de pe mai multe canale audio (24-496 per echipament individual) si facilitati de arhivare si redare in functie de solicitarile utilizatorului, sistemele NICE sau CyberTech fac fata oricaror provocari atat in sectorul privat cat si sectorul public.

Astfel de sisteme sunt utilizate pentru realizarea unui management modern si eficient in firme de asigurari, investitii, avocatura si consultanta, in corporatii, institutii de paza si protectie, institutii de ingrijire a sanatatii, ca si in birouri si organisme guvernamentale.

 

Beneficii:

- Contribuie la prevenirea/limitarea litigiilor dintre companie (organizatie/institutie) si clienti (angajati/parteneri)

- Reduce costurile in centrele de apel/comunicatii

- Optimizeaza relatia dintre companie si clienti (se adreseaza conceptelor de „first call resolution”, „client retension”, etc)

- Sporeste increderea clientilor in partenerul de afaceri

- Prezinta o imagine corecta asupra activitatii agentilor

- Ofera informatii si instrumente de lucru pentru structurile de decizie

- Asigura profesionalizarea agentilor/operatorilor

- Reconstituie fidel situatiile delicate sau critice

 

Avantaje:

- Sisteme modulare caracterizate prin robustete, fiabilitate si flexibilitate

- Capacitate nelimitata (multicanal) de inregistrare (totala, selectiva, “la cerere”)

- Interfete pentru toate tipurile de canale (analog, digital, mixt)

- Format proprietar al inregistrarilor cu posibilitatea conversiei intr-un format standardizat (*.wav)

- Mare redundanta (capacitate canale, arhivare, alimentare electrica, iesiri etc.)

- Usor de invatat si de utilizat

- Peste 60.000 de sisteme instalate in lume

- Imposibilitatea falsificarii/trucarii inregistrarilor

- Producatorii - Nice Systems Ltd., Israel (www.nice.com) si Cybertech International – Olanda (www.cybertech-int.com) sunt lideri mondiali pe aceata piata

- Perioada de garantie si post-garantie pentru echipamente NICE si CyberTech

- Instalarea, punerea in functiune si instruirea personalului de exploatare, precum si service-ul asigurat de catre personalul ROKURA instruit si autorizat de firmele producatoare.

 

Categorii de beneficiari:

- Aparare, Siguranta, Ordine Publica, Justitie, Servicii de urgenta

- Centre de Apel (Call Center)

- Servicii de comunicatii (GSM, CDMA, TV, cablu, radio)

- Sanatate (spitale, servicii de ambulanta)

- Financiar (banci, societati de asigurari, administratii financiare, burse,)

- Comert (magazine, case de comenzi)

- Cazinouri

 

REFERINTE:

- ROMATSA: ROKURA a instalat si intretine peste 100 de sisteme NICE, in turnurile de control trafic aerian ROMATSA de pe 12 aeroporturi (Baneasa si Otopeni, Bacau, Iasi, Suceava, Sibiu, Tg. Mures, Baia Mare, Satu Mare, Oradea, Cluj si Timisoara),
- Agentii guvernamentale- STS (serviciul 112),
- Institutii financiare cum ar fi ING Bank, HVB Bank, Piraeus Bank, BCR, AMRO BANK, RBS
- Companii de telecomunicatii: ROMTELECOM, COSMOTE, RDS

Telefon:
+40 21 206 81 00

Fax:
+40 21 231 03 03

E-mail:
office@rokura.ro

Locatie:
Str. Rahmaninov 46-48
Sector 2, Bucuresti
020199 Romania

vezi harta

Cautare rapida

Introdu cuvantul de cautare in site

+40 21 206 81 00